Scroll down

کلر فوی در فیلم The Girl in the Spider's Web ایفای نقش خواهد کرد

کلر فوی در فیلم The Girl in the Spider's Web ایفای نقش خواهد کرد

کلر فوی در فیلم The Girl in the Spider's Web ایفای نقش خواهد کرد

کمپانی سونی پیکچرز رسما از انتخاب کلر فوی برای بازی در نقش لیسبت سالاندر در فیلم The Girl in the Spider's Web خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز رسما تایید و اعلام کرد که کلر فوی،‌ بازیگر نامزد جایزه امی قرار است نقش لیسبت سالاندر در فیلم دختری در تار عنکبوت (The Girl in the Spider's Web) را بازی کند. این فیلم، دومین و جدیدترین اقتباس سینمایی انگلیسی از مجموعه رمان‌های هزاره (Millennium) است. The Girl in the Spider's Web چهارمین رمان مجموعه هزاره است که استیگ نتوانست کار نوشتن آن را به پایان برساند. سرانجام دیوید لاگرکرانتس، دیگر نویسنده سوئدی، کار نوشتن این رمان را به اتمام رساند و این رمان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. استیگ در سال ۲۰۰۴ به علت حمله قلبی درگذشت.

Claire Foy

فیلمبرداری و تولید فیلم The Girl in the Spider's Web از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن امسال) آغاز خواهد شد و فیلمبرداری این فیلم قرار است در دو شهر برلین آلمان و استکهلم سوئد انجام شود. فیلم The Girl in the Spider's Web قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی فیلم The Girl in the Spider's Web بر عهده فده آلوارز خواهد بود. او بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون مرده شریر (Evil Dead) و نفس نکش (Don't Breathe) شناخته شده است. فیلم Don't Breathe تابستان سال گذشته اکران و موفق شد بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. آلوارز در رابطه با انتخاب کلر فوی برای نقش لیسبت سالاندر گفت:

من بیشتر از این نمی‌توانم هیجان خودم را برای اینکه کلر فوی قرار است نقش لیسبت سالاندر را بازی کند، پنهان کنم. کلر یک استعداد نادر و باورنکردنی است و او قرار است زندگی جدید و هیجان انگیزی را به لیسبت تزریق کند. من بیشتر از این نمی‌توانم صبر کنم تا داستان جدید را که کلر در مرکز آن قرار دارد، به مخاطبان سراسر جهان نشان بدهم.

فوی برای بازی در نقش ملکه الیزابت دوم در سریال The Crown (تاج)، نامزد دریافت جایزه امی امسال شده است. او پیش از این برای بازی در این نقش جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرده بود. سریال The Crown توسط بخش تلویزیون کمپانی سونی پیکچرز تولید و از شبکه نت فلیکس منتشر می‌شود. علاوه بر این، فوی نقش آن بولین را در سریال Wolf Hall بازی کرده بود. فیلم Breathe به کارگردانی اندی سرکیس و فیلم Unsane به کارگردانی استیون سودربرگ، جدیدترین فیلم‌هایی هستند که فوی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

 The Girl with the Dragon Tattoo 2011

همچنین فوی در فیلم First Man (اولین مرد) به کارگردانی دیمین شزل، نیز حضور دارد و با رایان گاسلینگ هم‌بازی خواهد شد. علاوه بر کارگردانی، آلوارز به همراه استیون نایت و جی باسو، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Girl in the Spider's Web را نیز بر عهده دارد. فیلم The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها) به کارگردانی دیوید فینچر، در سال ۲۰۱۱ به‌روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۲۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در این فیلم، رونی مارا ایفاگر نقش لیسبت سالاندر بود. همچنین کتاب The Girl Who Takes an Eye for an Eye، رمان بعدی مجموعه هزاره، قرار است این هفته منتشر شود و کمپانی سونی و کلمبیا پیکچرز حق ساخت فیلمی براساس این رمان را دریافت کرده‌اند.

منبع : زومجی

label یکشنبه, 26 شهریور 1396 18:31

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram