Scroll down

برنامه ای برای ساخت دنباله فیلم Beauty and the Beast وجود ندارد

برنامه ای برای ساخت دنباله فیلم Beauty and the Beast وجود ندارد

برنامه ای برای ساخت دنباله فیلم Beauty and the Beast وجود ندارد

کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که برنامه‌ای برای ساخت دنباله فیلم Beauty and the Beast ندارد، اما ممکن است بر روی نسخه فرعی یا پیش درآمد آن کار کند.

فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast) جدیدترین فیلم کمپانی والت دیزنی پیکچرز است که هفته گذشته به روی پرده رفت. این فیلم در سه روز نخست اکران خود موفق شد ۱۷۴.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی بفروشد و رکورد افتتاحیه ماه مارس را به نام خود ثبت کند. همچنین فیلم Beauty and the Beast تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است و به نظر می‌رسد راه بسیار همواری برای فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان دارد. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که دیزنی پس از موفقیت فیلم Beauty and the Beast در اندیشه ساخت دنباله آن است، اما این کمپانی نظر دیگری دارد.

شین بیلی، رئیس بخش تولیدات کمپانی والت دیزنی، اخیرا‌ مصاحبه‌ای را با وب‌سایت ددلاین انجام داده است. او توضیح داد که دیزنی برنامه‌ای برای ساخت دنباله فیلم Beauty and the Beast ندارد. با این حال، بیلی فاش کرد که ممکن است دیزنی به دنبال کاوش و ساخت یک فیلم پیش درآمد یا فرعی براساس مجموعه Beauty and the Beast باشد. او همچنین اشاره کرد که برنامه و استراتژی فعلی دیزنی نوستالژی محور است و این بدان معناست که این کمپانی در نظر دارد ساخت فیلم‌هایی براساس انیمیشن‌های قدیمی خود که پیش از سال ۲۰۰۰ میلادی یا پیش از دوران انیمیشن‌های پیکسار منتشر شده‌اند، گسترش بدهد. در واقع این گروه از فیلم‌ها، شامل انیمیشن‌هایی چون فانتازیا (Fantasia)، دیگ سیاه (The Black Cauldron) و مولان (Mulan) می‌شوند که دیزنی در حال حاضر ساخت فیلم Mulan را آغاز کرده است.

پس از شکست تجاری فیلم Alice Through the Looking Glass (آلیس آنسوی آینه)،‌ دیزنی احتیاط بیشتری در ساخت دنباله فیلم‌های خود خواهد کرد. به همین منظور جان فاورو پیش از ساخت و تولید فیلم کتاب جنگل ۲ (The Jungle Book 2)، کارگردانی و ساخت فیلم شیر شاه (The Lion King) را بر عهده گرفته است. علاوه بر این، دیزنی ساخت دنباله فیلم مالیفیسنت (Maleficent) و فیلم مری پاپینز باز می‌گردد (Mary Poppins Returns) نیز تایید کرده است. کارگردانی فیلم Beauty and the Beast بر عهده بیل کاندن بوده است. در این فیلم بازیگرانی چون اما واتسون، دن استیونز، لوک ایوانز، جاش گاد، الکسیس لوئیزان، اما تامسون، استنلی توچی، کوین کلاین و گوگو امبتا-را حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع : زومجی

label جمعه, 04 فروردین 1396 15:32

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram