Scroll down

هنرپیشه فیلم Assassin's Creed به فیلم مستقل Han Solo پیوست

هنرپیشه فیلم Assassin's Creed به فیلم مستقل Han Solo پیوست

هنرپیشه فیلم Assassin's Creed به فیلم مستقل Han Solo پیوست

مایکل کنت ویلیامز، هنرپیشه سریال وایر و فیلم Assassin's Creed، به فیلم مستقل هان سولو پیوست.

از مدتی پیش، شایعات مختلف حاکی از این بود که مایکل کنت ویلیامز قرار است به فیلم مستقل Han Solo که سال آینده اکران خواهد شد، بپیوندد. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ استودیو لوکاس‌فیلم به صورت رسمی این خبر را با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی‌اش، تایید کرد. در این پست، لوکاس‌فیلم افزوده که ویلیامز، کاریزما، انسانیت و اصالت را به تمام نقش‌هایی که تا به حال بازی کرده است، اضافه می‌کند.

این خبر خیلی دور از انتظار نبود زیرا هفته گذشته، اعلام شده بود که ویلیامز در حال رایزنی برای بازی در این فیلم است. فیلم مستقل هان سولو، که سال آینده اکران خواهد شد، روی جوانی این شخصیت تمرکز دارد. آلدن آهرنرایچ، ایفاگر نقش شخصیت هان سولو است و دونالد گلاور، بازیگر برنده گلدن گلوب برای سریال آتلانتا نیز در این فیلم نقش لاندو کالریسین را ایفا می‌کند. امیلیا کلارک، بازیگر سریال Game of Thrones نیز در این فیلم در کنار وودی هارلسون، بازی خواهند کرد. هنوز نقش این دو بازیگر مشخص نشده است. کریس لرد و فیل میلر،‌ کارگردانان این فیلم درباره بازیگران این فیلم، چنین گفته‌اند:

تماشای این افراد با انگیزه که از اقصی‌نقاط دنیا برای ساخت یک اثر هنری جمع‌ شده‌اند، یک معجزه است. ما واقعا انسان‌های خوش‌شانسی هستیم.

فیلم مستقل هان سولو قرار است که در تاریخ ۲۵ می سال ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۹۷) اکران شود اما پیش از آن، فیلم Star Wars The Last Jedi از مجموعه جنگ ستارگان در سال جاری اکران خواهد شد.

منبع : زومجی

label یکشنبه, 22 اسفند 1395 19:32

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram