Scroll down

فهرست داورهای جشنواره کن 2021 به ریاست اسپایک لی

فهرست داورهای جشنواره کن 2021 به ریاست اسپایک لی

فهرست داورهای جشنواره کن 2021 به ریاست اسپایک لی

همه می‌دانستند که اسپایک لی وظیفه‌ی ریاست هیئت داوران جشنواره فیلم کن سال ۲۰۲۱ را برعهده دارد. حالا اعضای این گروه به‌صورت کامل معرفی شدند.

متی دیوپ، میلن فارمر، مگی جیلنهال، جسیکا هاسنر، ملانی لوران، کلبر مندونسا فیلیو، طاهر رحیم، سونگ کانگ-هو و اسپایک لی درکنار هم هیئت داوران جشنواره کن 2021 را تشکیل می‌دهند. در این بین لی، کارگردان فیلم BlacKkKlansman و فیلم Da 5 Bloods رئیس گروه به حساب می‌آید. آن‌ها درنهایت برنده‌ی هر جایزه‌ی جشنواره کن امسال را انتخاب خواهند کرد.

اکثر این افراد ارتباط مشخصی با جشنواره کن دارند. متی دیوپ در سال ۲۰۱۹ میلادی با فیلم Atlantics از هئیت داوران کن جایزه گرفت. جسیکا هاسنر با فیلم Little Joe در رقابت همان سال حضور داشت؛ فیلمی که جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره کن را تحویل امیلی بیچام داد. طاهر رحیم با فیلم تحسین‌شده‌ی A Prophet در جشنواره کن خوش درخشید و ملانی لوران با فیلم Inglourious Basterds تارنتینو قدم به این رویداد هنری بزرگ گذاشت. کلبر مندونسا فیلیو هم که با فیلم Bacurau در کسب جایزه‌ی جشنواره کن موفق بود.

مقاله مرتبط

اگر می‌خواهید با فیلم‌های رقابت‌کننده آشنا شوید، فهرست کامل آثار حاضر در کن سال ۲۰۲۱ میلادی را بخوانید؛ تا با اسامی فیلم‌هایی از وس اندرسون، لئوس کاراکس و اصغر فرهادی مواجه شوید. جشنواره کن 2021 از ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) آغاز می‌شود و هیئت داوران در تاریخ ۱۷ ژوئیه (۲۶ تیر) طی مراسم اختتامیه به اعلام فهرست کامل برندگان و اهدای جوایز می‌پردازد.

منبع : زومجی

label 20:18 1400/04/03 2

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram