Scroll down

نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن در فیلم بعدی گرت ادواردز

نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن در فیلم بعدی گرت ادواردز

نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن در فیلم بعدی گرت ادواردز

جان دیوید واشنگتن برای بازی در فیلم علمی-تخیلی True Love انتخاب شد که گرت ادواردز کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

جان دیوید واشنگتن پس از نقش‌آفرینی در فیلم بعدی دیوید او. راسل باری دیگر با شرکت نیو ریجنسی همکاری می‌کند. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جان دیوید واشنگتن، بازیگر نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب و انجمن بازیگران (Screen Actors Guild) برای ایفای نقش در فیلم True Love (عشق حقیقی) شرکت New Regency انتخاب شده است که گرت ادواردز سکان هدایت آن را در دست دارد. این فیلم اثری علمی-تخیلی است که کارگردان فیلم Godzilla (گودزیلا) وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی آن را برعهده دارد و درکنار کری هارت به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه فعالیت می‌کند. شرکت نیو ریجنسی نیز مسئول تولید و تأمین مالی فیلم مورد بحث است.

با اینکه اطلاعات زیادی از فیلم‌نامه‌ی فیلم True Love در دست نیست، اما می‌دانیم که ایده‌ی اصلی آن توسط گرت ادواردز مطرح شده است و داستانی علمی-تخیلی را در آینده‌ی نزدیک روایت می‌کند. نخستین تجربه‌ی کارگردانی گرت ادواردز به فیلم Monsters بازمی‌گردد که با تحسین منتقدان مواجه شد و این کارگردان بریتانیایی برای استفاده از بودجه‌ی اندک فیلم به بهترین نحو ممکن مورد تمجید قرار گرفت. اندکی بعد، شرکت لجندری پیکچرز ادوارز را برای کارگردانی فیلم Godzilla انتخاب کرد. این بازسازی از فیلم گودزیلا به فروش ۵۲۴ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت و این باعث تولید و اکران فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: سلطان هیولاها) در سال ۲۰۱۹ شد.

گرت ادواردز پس از فراغت از فیلم Godzilla روی صندلی کارگردانی یکی از فیلم‌های «جنگ‌های ستاره‌ای» با نام Rogue One (روگ وان) نشست که موفق به فروش یک میلیارد دلاری شد. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط کریس وایتز و تونی گیلروی به رشته‌ی تحریر درآمد و فلیسیتی جونز، دیه‌گو لونا، ریز احمد، بن مندلسون، دانی ین، جیانگ ون، فارست ویتاکر، مدس میکلسن، جاناتان آریس، الیستر پیتری، شارون دانکن-بروستر، ولین کین و سایمن فارنابی در آن به ایفای نقش پرداختند. گرت ادواردز به‌دنبال موفقیت فیلم اسپین‌آف Star Wars به‌سراغ توسعه‌ی چندین پروژه رفت تا پیش از شروع کار از موفقیت آن اطمینان حاصل کند و نهایتاً سال گذشته به صندلی کارگردانی فیلم True Love تکیه زد.

گرت ادواردز / Gareth Edwards

جان دیوید واشنگتن پس از بازی حیرت‌انگیزش در فیلم نامزد جایزه‌ی اسکار BlacKkKlansman (بلکککلنزمن) به کارگردانی اسپایک لی به شهرت زیادی رسید. این هنرپیشه‌ی آمریکایی در سال‌های گذشته در فیلم اکشن علمی-تخیلی Tenet (انگاشته) به کارگردانی کریستوفر نولان و فیلم درام Malcolm And Marie (مالکوم و ماری) شبکه‌ی نتفلیکس به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین در فیلم آتی دیوید او. راسل جلوی دوربین می‌رود که بازیگران تراز اولی نظیر کریستین بیل و مارگو رابی را در فهرست بازیگرانش دارد. گرت ادواردز نیز بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های Godzilla و Monsters شناخته می‌شود که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و موفقیت تجاری بزرگی را برای سازندگان رقم زد.

شرکت New Regency از سرمایه‌گذاران فیلم‌ Little Women (زنان کوچک) به کارگردانی گرتا گرویگ است که نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار شد. این فیلم با اقتباس از رمانی با همین نام نوشته‌ی لوییزا می الکات ساخته شده است و سورشا رونان، فلورنس پیو، الیزا اسکانلن، اما واتسون، لورا درن، تیموتی شالامی، مریل استریپ، جیمز نورتون، باب ادنکیرک و ابی کوئین در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند. از آثار پیش‌روی شرکت نیو ریجنسی نیز می‌توان به فیلم Deep Water (ژرف‌آب) به کارگردانی آدریان لین و هنرنمایی بن افلک و آنا د آرماس، فیلم Everybody’s Talking About Jamie (همه در مورد جیمی صحبت می‌کنند) با بازی ریچارد ای گرانت، شارون هورگان، سارا لانکاشایر و مکس هاروود و البته فیلم بدون عنوان دیوید او. راسل با نقش‌آفرینی کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشنگتن و رابرت دنیرو اشاره کرد.  

منبع : زومجی

label 10:41 1400/02/18 1

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram