Scroll down

مشخص شدن فیلم افتتاحیه جشنواره کن سال ۲۰۲۱

مشخص شدن فیلم افتتاحیه جشنواره کن سال ۲۰۲۱

مشخص شدن فیلم افتتاحیه جشنواره کن سال ۲۰۲۱

نخستین فیلمی که در جشنواره کن 2021 اکران می‌شود، اولین اثر انگلیسی‌زبان یک فیلم‌ساز فرانسوی به‌خصوص است. آدام درایور و ماریون کوتیار ستاره‌های اصلی فیلم هستند.

لئوس کاراکس را اکثر سینمادوست‌ها به خاطر فیلم Holy Motors می‌شناسند. حالا می‌دانیم که او در تاریخ ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) با فیلم Annette جشنواره فیلم کن سال ۲۰۲۱ میلادی را افتتاح می‌کنند. فیلم Annette لئوس کاراکس نخستین فیلم انگلیسی‌زبان این کارگردان به شمار می‌آید و آدام درایور، بازیگر فیلم داستان ازدواج و ماریون کوتیار، بازیگر فیلم اینسپشن دو بازیگر اصلی آن هستند. جشنواره فیلم کن سال ۲۰۲۱ تا تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر) ادامه پیدا خواهد کرد.فهرست کامل فیلم‌های پذیرفته‌شده در جشنواره کن سال ۲۰۲۱ میلادی پیش از پایان یافتن ماه مِی (۱۰ خرداد) از راه می‌رسد

یکی دیگر از مهم‌ترین آثار حاضر در جشنواره کن امسال قرار است فیلم The French Dispatch، اثر پرستاره و هیجان‌انگیز وس اندرسون باشد که ما هم آن را یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2021 می‌داند. همچنین حضور فیلم Benedetta به کارگردانی پل ورهوفن در جشنواره کن سال ۲۰۲۱ هم تایید شده است.

داستان فیلم Annette به یک استندآپ کمدین و یک خواننده‌ی بسیار معروف می‌پردازد که زندگی عاشقانه و فوق‌العاده‌ی آن‌ها ناگهان به خاطر از راه رسیدن اولین فرزند به شکل جدی به هم می‌ریزد. سایمون هلبرگ یکی دیگر از بازیگرهای فیلم Annette لئوس کاراکس به شمار می‌آید. رئیس جشنواره کن می‌گوید: «اثر جدید کاراکس یک رخداد سینمایی بزرگ محسوب می‌شود. فیلم Annette اثری است که به قول‌های خود برای معرکه بودن وفادار است و حکم یک هدیه به افراد عاشق سینما، موسیقی و مطالعات فرهنگی را دارد؛ هدیه‌ای که چنین مخاطب‌هایی آرزوی دریافت آن را داشتند. فیلم Annette یکی از آثار سینمایی خاصی است که طی سال گذشته دعا می‌کردیم جشنواره‌ای برگزار شود تا آن‌ها را ببینیم».

منبع : زومجی

label 13:36 1400/01/30 1

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram