Scroll down

درخواست باب گیل از پارامونت برای نابودی نسخه سانسور شده فیلم Back To The Future 2

درخواست باب گیل از پارامونت برای نابودی نسخه سانسور شده فیلم Back To The Future 2

درخواست باب گیل از پارامونت برای نابودی نسخه سانسور شده فیلم Back To The Future 2

باب گیل، نویسنده‌ی مجموعه فیلم‌های Back To The Future شبکه‌ی نتفلیکس را برای پخش نسخه‌ی سانسورشده‌ی فیلم «بازگشت به آینده‌ 2» مقصر نمی‌داند.

اخیراً خاطر برخی از طرفداران به‌دلیل سانسور محتوای فیلم Back to the Future Part II (بازگشت به آینده قسمت ۲) در نسخه‌ی قابل تماشای شبکه‌ی نتفلیکس مکدر شد. حالا در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که باب گیل، نویسنده‌ی مجموعه فیلم‌های Back to the Future درباره‌ی نسخه‌ی سانسورشده‌ی فیلم شفاف‌سازی کرده است. البته باید به این موضوع توجه کنیم که تغییرات یادشده بسیار اندک است. در نسخه‌ی اصلی فیلم «بازگشت به آینده قسمت ۲» مارتی مک‌فلای با نقش‌آفرینی مایکل جی. فاکس به‌هنگام جست‌وجو در یک سالنامه‌ی ورزشی متوجه کاور مجله‌ی Oh La La می‌شود. در نسخه‌ی سانسورشده‌ی شبکه‌ی نتفلیکس مارتی کماکان صفحات سالنامه را ورق می‌زند، اما کاور مجله‌ی Oh La La به نمایش در نمی‌آید. درحال‌حاضر نسخه‌ی اصلی فیلم برای تماشا در نتفلیکس در دسترس قرار گرفته است. بااین‌حال، براساس اظهارات باب گیل، نمایش نسخه‌ی سانسور شده‌ی فیلم Back to the Future Part II به‌هیچ‌وجه تقصیر شبکه‌ی نتفلیکس نیست. گیل در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر در این‌باره اظهار داشت:

تقصیر شرکت یونیورسال است که به دلیلی نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی فیلم Back to the Future Part II را در اختیار شبکه‌ی نتفلیکس قرار داده است. تقریباً ۱۰ روز پیش به‌واسطه‌ی یکی از طرفداران تیزبین از این موضوع مطلع شدم و شرکت یونیورسال را مجبور به اصلاح آن کردم. نسخه‌ی قابل تماشای فعلی همان نسخه‌ی اصلی، بدون اصلاح و بدون سانسور فیلم «بازگشت به آینده ۲» است.

Back To The Future 2 / بازگشت به آینده ۲

به‌گفته‌ی باب گیل، نسخه‌ی سانسورشده‌ی شبکه‌ی نتفلیکس یک نسخه‌ی خارجی بوده است که او و رابرت زمکیس، کارگردان فیلم از وجودش بی‌اطلاع بودند. گیل اعلام نکرد که این نسخه برای کدام کشور ویرایش شده بود، اما می‌خواهد مطمئن شود که دیگر هرگز دیده نخواهد شد. نویسنده‌ی فیلم‌های «بازگشت به آینده» در این‌باره گفت:

از شرکت پارامونت تقاضا کردم که این نسخه [سانسورشده] را از بین ببرد. محض اطلاع باید بگویم که شبکه‌ی نتفلیکس فیلم‌ها را ویرایش نمی‌کند و آن‌ها تنها نسخه‌هایی را نمایش می‌دهند که در اختیارشان قرار می‌گیرد؛ بنابراین آن‌ها در این فقره بی‌تقصیر هستند. شما می‌توانید از یونیورسال عصبانی باشید، اما فکر می‌کنم که در آینده و در مورد مجموعه فیلم‌های Back to the Future دقت بیشتری خواهند کرد.

فیلم Back to the Future Part II که مایکل جی. فاکس، کریستوفر لوید، لی تامپسون، توماس ویلسون، الیزابت شو، جیمز تولکان، جفری ویسمن و مایکل پیتر بالزاری را در گروه بازیگرانش داشت، در سال ۱۹۸۹ روی پرده‌‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری توانست ۳۳۵.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. درحال‌حاضر می‌توان تمام قسمت‌های سه‌گانه‌ی «بازگشت به آینده» را ازطریق شبکه‌ی نتفلیکس تماشا کرد. همچنین اخیراً شاهد گرد‌هم‌آیی بازیگران فیلم‌های Back to the Future در مجموعه‌ی اینترنتی Reunited Apart بودیم که جاش گد اجرای آن را برعهده دارد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت ما در میان بگذارید.

 

منبع : زومجی

label 15:31 1399/03/13 0

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram